donderdag 25 augustus 2016

Spataders verwijderen ervaringen

De vraag die bij veel mensen opkomt, is moet ik mijn spataderen laten verwijderen ? Het antwoord van de huisarts zal zijn dat . Zij heeft mijn been op vijf plekjes opengemaakt en met de flebectomie techniek de spataderen verwijderd. Na de ingreep heb ik geen spat pijn meer gehad! Ik heb op mijn been van lies tot scheenbeen een enorme spatader die vooral in mijn lies en op mijn knie erg dik is. Af en toe heb ik last van pijn/vermoeid gevoel.


Ervaringen behandelen spataderen ? Spataderen behandelen; bij fleboloog of dermatoloog? Welke spataderbehandeling heb jij ondergaan? Laat jouw mening horen en wissel tips en ervaringen met anderen uit! Heb jij je spataderen laten wegspuiten of zijn ze verwijderd met behulp van . Het is gebleken dat je spataderen effectief kunt verwijderen middels laseren.


Bekijk ook beoordelingen en ervaringen van consumenten met klinieken en artsen. De grote spataderen kunnen door de chirurg operatief verwijderd worden. Ik ben vanochtend behandeld in deze kliniek.


Ik overweeg om het ding operatief te laten verwijderen. Zijn er vrouwen met ervaring ? Is de operatie ingrijpend? Ter hoogte van de knie worden kleine sneetjes gemaakt van à millemeter, waarlangs de spataders verwijderd worden met speciale . Er bestaan een aantal methoden om spataderen te verwijderen.


Voor het verwijderen van spataderen zijn de belangrijkste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Qs teamviewer

Si quieres mejorar tu privacidad de WhatsApp te recomendamos revisar todas las opciones de privacidad que la plataforma ofrece. Respetamos...