woensdag 22 april 2015

Kantklossen afhechten

Techniek aanwijzingen voor het afhechten van een linnenslag bandje. Deze pin is ontdekt door S. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. Ik vind uw pagina geweldig.


Het enige wat ik erin mis, is het afhechten van kant. Misschien staat het er wel in, . Ik vond kantklossen altijd al een bijzondere handwerktechniek. Weet je nog niet hoe je moet opzetten en afhechten ? Kijk dan naar mijn korte instructiefilmpje op ! Daar zie je ook al een voorproefje . Hoe is jouw passie voor het kantklossen ontstaan?


Vooral het afhechten van dit kant is nog moeilijk . Varianten van het afhechten. Kantklosboek bestaande uit twee gedeelten t. Afhechten en draden wegwerken in haakwerk . Ontbrekend: kantklossen Kant, rondom afgewerkt - Bibliotheek. De oorsprong is vermoedelijk te vinden in Vlaanderen, hoewel de historie. Op deze DROPS video laten wij zien hoe u Russisch aanhecht van een nieuwe draad.


Handleiding voor het opzetten en afhechten van kloskant met patronen. Hierin worden verschillende manieren van opzetten en afhechten ,. Marieke uit Doetinchem is wel wat gewen maar de sieraden van katoengaren vragen de nodige precisie. Dit is tijdroven maar kantklossen.


De techniek van het kantklossen door Annelie van Olffen. Ik moet nog afhechten dan kan ie er af. Your browser does not currently recognize any of the video formats available. Click here to visit our frequently asked questions about HTMLvideo. Bij het kantklossen zijn ook workshops mogelijk.


Het afhechten is niet helemaal geworden zoals ik wilde, ik heb veel gebroken draden gehad . alle Bücher von RIJSEWIJK, R. Bregje van Oerwoud zegde . Voorlopig heb ik de draden aan de achterkant los laten hangen, zodat als het moet, ik ze altijd nog kan afhechten , want ik vind het een beetje . YES, mijn werk in Magazine: HandwerkenZonderGrenzen! Digitaal te downloaden met paaskorting via magazine. Alleen nog draden afhechten en dichtnaaien.


Jo is voor mij synoniem voor kantklossen , quilten en breien. Begin van deze week ben ik druk bezig geweest met kantklossen. Nog spinnetje, en al die paren afhechten , en de huisjes zijn klaar. Aan het einde van de 2e toer afhechten en de draad wegwerken.


Om uw brei- en haakwerk mooi te kunnen afhechten. Breiwerk afwerken , afhechten en in elkaar zetten van kleding dat is een. In dit boek behandelt de auteur de techniek van het opzetten en afhechten van kant en.


Zie mijn advertenties voor heel veel boeken over kant en kantklossen. HET POLITIEKE HANDWERK - Timmermansambacht of kantklossen (8) IEMAND DE LOEF . Verder heb ik leren borduren, batikken, kantklossen , frivolité etc. Dit naadje zou (ongeveer) 2cm lang moeten zijn, ook deze aan en afhechten.


De laatste draadjes afhechten. OLYMPUS DIGITAL CAMERA Tada! Wil je een smal lang blaadje dan ben je klaar en kun je afhechten. Voor een blaadje met een nerf haak kun je mijn instructie verder volgen.


Veel plezier met het maken van dit . Knip de begindraad af, haal hem door de lus en trek de draad goed aan. Steek de draad weg aan de achterkant van het haakwerk. Rondbreien leren : tutorial opzetten en afhechten 3:23.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Qs teamviewer

Si quieres mejorar tu privacidad de WhatsApp te recomendamos revisar todas las opciones de privacidad que la plataforma ofrece. Respetamos...