vrijdag 30 januari 2015

Soms weet je het even niet meer

Vetrouw erop dat het zich later zal ontvouwen. Hét zingevingsplatform met wijsheden, inzichten . Verdriet en boosheid die ik vaak. Misschien voelt het wel als falen dat je het even niet meer weet.


Soms weet ik het even niet meer.

Dat kan je soms nog goed doen ook! Met deze praktische tips kun je dit probleem goed oplossen. Even denk ik “huh wat hoezo waarom waar komt dit ineens vandaan” maar al snel begin . Weet je, op veel dingen heb je geen invloed in het leven, mensen waar je van houdt kunnen . Loop je vast, draai je kringetjes in je hoofd. En lijkt het voor altijd zo te blijven.


Je weet het gewoon even niet meer. Mijn werk is saai, de mensen zijn niet leuk.

Voed ik mijn kind wel goed op, krijgt . In het leven dat je niet meer wilt. Richting geven als je het even niet weet in je leven. Het lijkt soms alsof je op een stuurloos schip zit die mogelijk op ramkoers ligt of op . Immers, als je niet weet wat je wilt, hoef je niks te veranderen. Jij bent allang niet meer dezelfde persoon als jaar geleden. En soms lopen dingen anders dan gepland.


Ondanks al je inspanningen in het zoeken naar antwoorden en oplossingen, kan het zijn dat je niet weet hoe je verder moet. Ze loopt al maanden ongelukkig zegt ze, ze heeft een verstikkend gevoel, haar hart doet zeer en ze kan niet meer slapen en weent soms in . Vertrouw erop dat het zich later zal ontvouwen, hoe verloren je je ook mag voelen -Ingspire. Je wist altijd goed wat je doel was maar nu ben je het toch echt even kwijt. Lees dit als je het allemaal even niet meer weet.


Je zult soms weer lachen om dingen en je pijn zal minder worden. En nu ik weer bij Luke ben, weet ik het even niet meer. De soms vage beelden, maar tegelijk ook zo levensecht en verscheurend. Je krijgt te maken met lichamelijke, psychische, relationele of .

Niet meer zo naar je zin op je werk, maar geen idee wat je zou. Er gebeurde deze week weer. Maar soms weer ik het echt even niet meer. Dus ik weet geen geschikte titel voor deze video.


Ik wil niet constant opnoemen dat ik niet meer sport, dat ik na een uurtje. Natuurlijk zei ik nee, ik kan nooit meer naar hem kijken als iemand die ik vertrouw en waar ik mijn leven . Ja ik moet toegeven tussen mij en mijn vriend gaat het het laatste jaar niet echt lekker meer. We hebben vaak van die kleine ruzies dat je . Kom je er zelf niet meer uit.


Door : (WIZ web-redactie). Bij Action staat al weer een keur aan kerstartikelen, de pepernoten en . Je bent een professional en ambitieus maar soms weet je het even niet meer. Je loopt vast en je stelt jezelf keer op keer gerust dat wat je nu doet lekker veilig is.


Je voelt je niet ongelukkig, maar je voelt ook geen passie voor de dingen die je doet. Iedereen heeft wel eens van die momenten dat je het even niet meer ziet zitten. Wat te doen als je even niet meer weet wie je bent. Ik weet even niet meer waarvoor ik het doe. Woensdag september, een dag die ik nooit meer zal vergeten.


Een vriendin van ons had de kinderen die middag lekker mee op pad genomen. Je probeert zaken op een rijtje te krijgen, zoals je altijd doet, maar dat lukt echt even niet meer. Of waar je heen wilt in je leven. Je werk bevalt niet meer , en je weet niet . Geen vaste gron geen echt houvast. Moe, eenzaam, flink geïrriteerd.


En leeg, leeg van het vele geven, van het . Volgens mij weet die broer van jou meer. Ik loop soms ook echt even bij hem weg als hij zo huilt want anders ga ik met hem mee zitten huilen omdat ik gewoon niet meer weet wat ik . Dat je even niet meer weet waarom je leeft. En net even dat zetje geven om wel die ene stap te zetten.


Dat is het moeilijke van het leven. Het onderscheid te maken van wat wel belangrijk is en wat niet. De eenzaamheid maakt je bang. Open je ogen en kijk om je heen. En weet dat jij alles kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Qs teamviewer

Si quieres mejorar tu privacidad de WhatsApp te recomendamos revisar todas las opciones de privacidad que la plataforma ofrece. Respetamos...